Snustorget

Anpassad sökning

16 jan. 2009

Tjaha, vad kan man säga

Har jobbat eftermiddag ett par dagar och chillat i min ensamhet försökande komma ihåg något som min bättre hälft vill ha gjort eller som jag borde ha gjort, visst händer det att man kommer på något som borde ha blivit gjort. Efter 0,01 sekunder kommer man till sina sinnens fulla bruk och glömmer eller som hon säger, förtränger, egenskaper vara stolt över eller ha det som en belastning som skapar massor av onödiga konflikter eftersom min bättre hälft har vissa mindre kontrollbehov.

Svårt förklara hur skönt det är att bara vara utan att ha eller känna massa krav på sig om saker, grejer eller annat som borde ha gjorts, personligen kallar jag det för självbevarelsedrift och en del för ren och skär slöhet, som den tidigare nämda personen med vissa mindre kontrollbehov. Något kommer jag göra varje fall, hon kommer inte hem fören strax före halv sex, gått om tid....

Inga kommentarer: