Snustorget

Anpassad sökning

26 jan. 2009

Rast, vila vore gode skönt...

Om det inte vore för om, men och man borde så hade jag nog vilat i minst 3 timmar, nu hoppas jag hinner ta minst 30 minuter varje fall. Jag måste få in papprena för firman, ligger efter någon vecka även om jag var väldigt tidigt i december, biffar var det någon som tyckte jag borde hinna med eftersom jag ändå bara är ledig...

Mat gillar jag mycket som f-n, speciellt och leka i köket är väldigt roligt och givande även om min bättre hälft och jag har stora skillnader i hur vi jobbar i köket så brukar det vara kul så länge det varar. Jag läger ner min själ i matlagningen och min bättre hälft gör det med disktrasan så egentligen så blir vi ett bra team på så sätt när vi gör det tillsammans, oftast så huserar jag själv och det kan innebära gode mycket liv under och efter måltiden när trasan börjar polera ytorna som jag sormat ner och glömt torka, har ju ett kort manligt minne som bara minns sånt jag vill minnas enligt utsago av en närstående....

Inga kommentarer: