Snustorget

Anpassad sökning

20 jan. 2009

Jag har en plan, sluta röka plan igen...

Som sagt så har jag en plan som jag har utformat under dom senaste dagarna, började med 4 mg tuggs under första veckan och nu när man börjar på börjandet av vecka 2 har jag övergått till 2 mg tuggs och så har jag ett spray som jag kan toppa med då och då när det känns djävligt. 

Tacken är att få tag i svagare och svagare efter som man är så pass svag att man inte pallar sluta av sig själv utan hjälpmedel, svårt hjälpa en karaktärslös person när man  egentligen är så feg för det gör faktiskt ont, inte fysiskt men ont på ett svårdefinierat sätt som smärtat egot för varje gång man misslyckas är det nog egot som får den största smällen för samtidigt är jag lite väl optimistisk lagd tror jag, dumt ropa hej innan man är över hela krondiket

Inga kommentarer: