Snustorget

Anpassad sökning

21 jan. 2009

9:dygnet påbörjad

Dags börja fundera över hur man ska lyckas lura sig ur behovet av detta ständiga tuggande av tuggsen, har funderat på att kanske försöka med plåster nästa vecka, dom svagaste. Kände mig jätte kaxig idag innan jag for på Coop, funderade allvarligt på ge fan i att köpa nya tuggs menbangade ur för en blev nästan kallsvettig av bara tanken hur det skulle kunna kännas, född chicken, går ej att hjälpa, bara fjädrarna som saknas.

Egendomligt vad rädd man är för smärtan som inte är någon smärta men som ändå smärtar, funderar allvarligt döpa om mig till chicken George, snart påsk så om några veckor kommer jag få tag i gula fjädrar som jag troligen får limma med superlim.

Wow, vilken syn, halvfet lång finne, avsaknad av hår fast med illa dit klistrade gula fjädrar. Ser ni en sån behöver ni inte ringa till avd 25....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha
Ska komma ihåg det där till påsk :)