Snustorget

Anpassad sökning

17 sep. 2008

Dags börja snygga till bloggen

Har starkt funderat över att jag borde göra den lite mera snyggare och kanske lite personligare min blogg, tilläggas kan nog att det är bra att det än så länga har stannat vid fundering. Helt ärligt så undrar jag hur fasiken den skulle se ut om jag började härja som en webbnisse och skapade något som jag mest troligt inte hade en susning om vad jag håller på med, skam den som ger sig.

Tror på fullt allvar att mindre risk för att folk flyr om man använder en standardmall, fast lite tråkigt när man har surfat omkring på massa jätte snygga sidor, blir ju avis....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får testa dig fram :)
Jag tycker standardmallarna är en aning, hmm, fula

Men du är ju duktig & kopierar koderna INNAN du börjar leka, det är inte alla som gör det.

Du måste ju även lägga in mer bilder, Lipton är väl ett bra fotoobjekt?

snustorget sa...

ja du, lyckas med mobilbloggning, då får jag in bilder, får kolla lite mera på hur man ska göra och så är jag ganska modig och vågar testa mig fram....

Anonym sa...

http://elexito.se/blog/