Snustorget

Anpassad sökning

1 aug. 2008

Skriv torka kombinerat med scoutläger.

Kan det vara så att man lever ett så torftigt liv så det inte finns något skriva om, knappast möjligt hoppas jag, eller man kanske inte vågar lämna ut riktigt allt, tror jag kör på den linjen. Om denna dag tror jag om jag skulle berätta allt skulle jag nog fylla mer än ett par A-4 sidor, säger bara marknad och folk funderar, slänger i scoutläger, Efs blandat ihop i en stor, mega stor kittel och ut kommer Patrullriks 2008 Svensbyn, Piteå.

Wow vilket läger och vilken marknad, snacka om att iderikedomen flöder när ideerna om hur barnan ska få in så mycket pengar som möjligt av dom närmaste anhöriga, tror dom samlade till Värdens Barn och slantarna flödade in i en strid ström. Vågar knappast spekulera i flödets mängd för det var folk i mängder, glada lyckliga, ätaändes allt från piratbakelse till pepparköttfärs och den småländska ostkakan gick inte av för hackor.

Dottern som var med på lägret hade knappt tid med oss, vi fick väl en kram men sen var det full fart med aktiviteter, tror det kommer vara tråkigt för dom imorgon när lägret rivs och alla får fara hem till sina hemorter och börja längta till nästa om tre år.

Inga kommentarer: