Snustorget

Anpassad sökning

19 aug. 2008

Hujeda mig för väder

Och då menar jag inte släppa väder för det finns det garantier för att det händer regelbundet, tyvärr fast jag har slutat dricka mjölk för ca 15 år sen och jag kan lova att det blev en befrielse för min omgivning. Tror att jag skulle kunna peka ut några kollegor som borde göra det att sluta dricka mjölk men som sagt är så en del blir ju inte äldre än tre-fyra år så nog kan man förstå att dom mjölk dricker.

Socialstyrelsen säger ju att små barn ska dricka tre till fyra glas mjölk, måste ju vara på det sättet och socialstyrelsen kan ju inte ha fel så det måste ju bero på att en del inte blir äldre än tre-fyra år, mentalt alltså och hoppas jag kan få några vilda gissningar vilka dom kan vara, dom som bara är tre-fyra år gamla, tänkte skriva kollegor men vem vill vara det med en tre-fyraåring....

Och vädret var det jag tänkte skriva om men som vanligt hamnade jag på villovägar, säger bara fy fan för dagens väder i Piteå, är helt övertygad om att gudarna har glömt bort oss eller så är det någon som vi glömt offra. Regn, regn och åter regn med ett visst mått av variation i intensivitet.

Inga kommentarer: