Snustorget

Anpassad sökning

25 aug. 2008

En stor del seger!!!

Har glömt bort suget efter cigaretter, eller glömt och glömt, suget blir mindre och mindre för varje dag och har varit utan i över en vecka nu efter återfallet jag hade och som det ser ut så verkar jag klara mig ganska bra. Har bytt tuggsen 4 mg till 1 mg och det kan jag tala om att det var gode tungt, inte så att jag längtade efter att ta ett blås eller vem försöker jag lura och om jag sätter handen på hjärtat så nog fan är jag sugen, riktigt sugen.

Då det är som jäkligast tänker man bara till lite grann på att jag faktiskt vill sluta och härligt nog så går det faktiskt över, suget alltså och det blir ju inte lättare av att använda svagare tuggs och samtidigt som man försöker hålla igen på dom. Känslan man har är ju fruktansvärt jobbig samtidigt som viljans seger över missbruket ger en ett stort mått av tillfredsställelse och snart har jag bara tuggsen kvar och sen det bästa med dom 1 mg tuggsen är ju att dom kostar bara hälften så mycket.

Inga kommentarer: