Snustorget

Anpassad sökning

28 aug. 2008

72 h senare, och det suger...

Även om någon skulle bjuda på en cigg inlindad i en tusenlapp skulle jag till 100% tacka nej eller till 99% så jag kan visa min ödmjuka sida också. Nu har jag varit utan nikotin i över 72 h vet inte om jag är helt euforisk över det men ändå, 72 h är länge för mig vara utan och nu har jag tänkt leva resten av livet utan nikotin och den tanken skapar faktiskt euforiska känslor, utan nikotin, åbåba, smaka på den gott folk.

Återfall i fyllan och villan kommer det säkert bli och efter sådär 10-12 öl är det ju inte riktigen en själv som sitter i rodret, det är ju då Kungen brukar dyka upp och den djäveln lyssnar inte på många och ibland om jag har tur kan jag resonera med han varje fall, annars gör Kungen precis som han vill för han är ju Kungen...

Min bättre hälf är kvar fortfarande och lika billig ännu, lovar skicka en rapport så fort hennes aktier stiger upp ur rännstenen och vandra upp till en nivå strax över bottenträsket och den vägen är lång och tung.

Inga kommentarer: